domingo, 12 de abril de 2009

I could use somebody...


I've been roaming around
Always looking down at all I see
Painted faces, fill the places I cant reach
You know that I could use somebody
You know that I could use somebody

Someone like you, And all you know, And how you speak
Countless lovers under cover of the street

You know that I could use somebody
You know that I could use somebody
Someone like you

Off in the night, while you live it up, I'm off to sleep
Waging wars to shape the poet and the beat
I hope it's gonna make you notice
I hope it's gonna make you notice

Someone like me
Someone like me
Someone like me, somebody

Someone like you, somebody
Someone like you, somebody
Someone like you, somebody

I've been roaming around,
Always looking down at all I see


[Foto tirada pela minha cunhadinha...]

11 comentários:

João disse...

Bela foto :)

Pipoca dos Saltos Altos disse...

Hum...este post cheira a romance :)
Um beijinho Gajo

Alexandra disse...

Fotografia líndissima. Parabéns! :)
*

mimanora disse...

Love is in the air?;)

Um gajo qualquer... disse...

João e Alexandra
Vou dizer a minha cunhadinha que a foto dela está a ser muito apreciada!!

:)


Pipoca e Mimanora
Apesar da Primavera já ter chegado não há romance no ar... :(

Rapunzel disse...

A primavera já não é o que era Amigo... esperamos pelo Verão!! =)

Bjs

eva disse...

Lisboa é linda! Mais uns parabéns pela foto! ;)

Malinha disse...

Ai a nossa Lisboa que linda que é!! A foto está fantástica!!:))
bjs

P. disse...

grandes kings of leon :)

Ritz disse...

adoro adoro essa musica !! de paixao :D *

Su* disse...

VÍcio